Monday, 1 July 2013

Pembetulan!! Sebenarnya Ringkasan Nak Jadi Dropship Agent Saya Macam Ni.....

Assalamualaikum w.b.t


Aiyaaa... patutlah ada yang email nak tanya pasal dropshipper saya kenapa macam complicated? Siap pening dengan gambar rajah sebelum ni konsep dropshipp dalam entry lepas... Tersilap letak gambar la pulak.... Sorry ye... sorry... huhu! :)


Terima kasih bagi yang berminat. Pembetulannya, ringkasan dia bukan macam ni ye....


dropshipper tak perlu buat penghantaran tau....


Tapi, macam ni... Ha, baru la betul....

ringkas je tugas dropshipper, tak complicated nya - pinjam gambar rajah dari SINAR NIAGA:)


Agent Dropshipper:

Tak perlu keluar modal besar
Langkah pertama bagi yang nak berbusiness tapi kurang modal/tak ada modal

InsyaAllah, korang tolong saya...
Saya tolong korang seikhlasnya... (^_^)


Terima kasih bagi yang berminat nak jadi dropshipper Khalley's Beauty & Supplement :) InsyaAllah, ESOK saya akan email korang segala penerangan penuh, ringkas dan padat pada yang berminat.


Supaya korang tak payah pening-pening lagi... :) Thanks tau! Harap boleh tunggu sampai esok ye! 


Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah bagi... Alhamdulillah, untuk bulan ni saja bertambah lagi 4 angka jumlah keuntungan jualan. Apa yang saya boleh cakap, kena bersedia dalam adat berniaga yang ada turun naiknya ni... Ni pun saya masih lagi cuba belajar selok belok business.

Janji ikhlas, jujur, & amanah! 

InsyaAllah, kita sama-sama kongsi ilmu ber business nanti :)


#Saya tawarkan the best komisyen untuk setiap botol produk yang terjual. Apa lagi? Bagi yang belum email tu, emaillah saya sekarang di senyumtanpagedik@gmail.com! ;) 



Wassalam





1 comment:

  1. Bilan ke bulan.huhu.


    Sinarniaga dah bertukarvke www.yosh.my

    ReplyDelete

Hai Dear~!
Lakarkan komen, kritik, atau pujhian anda di sini tau.
Let me aware of your existance kay? ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...